در آغاز هفته نیروی انتظامی، مدیر اداره کل امور نیروهای مسلح بانک سپه و بهلگردی مدیر شعب بانک سپه استان خراسان جنوبی با سردار شجاع فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی دیدار و گفت و گو کردند.

بهلگردی مدیر شعب بانک سپه استان ضمن تبریک ایام غرورافرین هفته نیروی انتظامی به کلیه پرسنل سختکوش و ایثارگر نیروی انتظامی که مظهر اقتدار نظام و امنیت اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد:  همه ما مدیون مجاهدت ها و دلاوری های نیروی پرتلاش انتظامی بالاخص در استان خراسان جنوبی بوده و استواری گام های این غیورمردان در راه پیشرفت و توسعه همه جانبه و پایدار ایران اسلامی در سایه امنیت و آرامش و نظم را خواستاریم.

میرزائی مدیر اداره کل امور نیروهای مسلح بانک سپه،  بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)  کارکنان ناجا را حافظان امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی، و روحی و روانی در جامعه دانست و تأکید نمود: بانک سپه همچنان که تاکنون پشتیبان نهادهای نظامی و انتظامی کشور بوده است آمادگی خود را جهت ارائه خدمات و تأمین نیازهای نیروی شریف انتظامی اعلام می دارد.

سردار شجاع فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی نیز ضمن خوشامدگویی به مدیران بانک سپه از همراهی و همیاری همیشگی بانک سپه از کارکنان مجموعه های نظامی و انتظامی قدردانی نموده و نقش بانک سپه طی سالیان سپری شده بر پشتیبانی و حمایت از مدافعین نظام را ارزشمند خواند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله