به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی فردوس روز گذشته فرماندار ، امام جمعه ، شورای شهر و تعدادی از مسئلین شهرستان فردوس با مهندس محبی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسام جنوبی دیدار کردند.
بنا به این گزارش در این دیدار حجت الاسلام بابایی امام جمعه فردوس ضمن قدردانی از حمایتهای مهندس محبی مطالبی را در خصوص مسائل و مشکلات شورای فرهنگ عمومی و موسسات فرهنگی قرآنی مطرح کرد.
مهندس ابراهیمی فرماندار فردوس در ادامه با اشاره به برگزاری هزاره ناصرخسرو در فردوس از مهندس محبی درخواست کرد به شکل جدی وارد این همایش شده و صمن صدور مجوز های لازم به منظور حصور در وزارت ارشاد تیم اجرایی را یاری رسانده و درخواست کمک مادی و معنوی نمود.
مجید نقره دانی رییس شورای شهر فردوس نیز در خصوص مواردی از جمله نیروی انسانی مجتمع فرهنگی هنری فردوس ، فقدان پلاتوی نمایشی انجمن نمایش شهرستان ، تاسیس دفتر انجمن سینمای جوان و وسیله نقلیه مناسب و همچنین عدم حمایت از تولیدات فرهنگی هنری با بیان مواردی به صورت مصداقی سخنانی ایراد کرد.
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی ضمن تقدیر از امام جمعه و فرماندار فردوس و هیئت همراه مواردی در خصوص مصوب شدن بزرگداشت دکتر یاحقی و همچنین قول همکاری در برگزاری همایش هزاره ناصرخسرو واعطای ۱۰۰ میلیون ریال تاپایان سال درخصوص کمک به انجمن های فرهنگی هنری قرانی فردوس به صورت قول ویزه فردوس بیان کرد.
ایمان طلب رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی فردوس ضمن تقدیر از قول کمک ده میلیون تومانی مهندس محبی گزارشی از عملکرد انجمنهای فرهنگی هنری فردوس را بیان داشت و در پایان از مسئولین استانی و شهرستان فردوس در خصوص این دیدار و توجه به مسائل فرهنگی هنری شهرستان فردوس تشکر و تقدیرنمود و از این تعامل و همکاری ابراز خرسندی کرد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله