دوستان اصولگرا، دوستان دلواپس، کلاه خود رو قاضی  کنید!!

جبهه‌های رقیب دولت در زمان انتخابات، برای دولت مدعی‌العموم شده‌اند. مدعی‌العمومی که گویا از دولت طلبکارند.

البته دولت، دولت تمام مردم است، نه صرفا دولت چهار درصدی‌های بیست چهار میلیونی.  ولی انگار این روزها، دلواپسان خط و نشان‌های خودشان را یاد شان رفته است. حتی تغییر مسیر دادن‌های خودشان را از اصلاح‌طلب به فرصت‌طلب. و اصولگراها یادشان رفته از مدیران روابط عمومی شهرداری ها  بگیرید که در کنار شهردار مسول بازرسی ستاد رقیب می‌شوند و چهره اصلاح ظلب  خود را  به منفعت می‌فروشند و از مدیران میانی که هنوز از چهار سال گذشته، از بدنه اصولگرایی در این دولت، در استان خراسان جنوبی مدیریت می‌کنند.

اقایان دلواپس، این روزها پیامبر شده‌اید و درکسوت‌های مختلف فتوا می‌دهید که دولت، دولت همه است. بله دولت، دولت همه است و ما هم تمکین می‌کنیم. اما واقعا اگر شما دولت‌مردان این دولت می‌شدید، رفتار شما اینگونه با سعه‌ی صدر بود و با حوصله، نقدها را می‌پذیرفتید؟ یا  بر امر رهبر خود صحه می‌گذاشتید؟

چونان که روحانی و دولتش در سند ۲۰۳۰  امر ولی امرش را لبیک گفت. اقایان اصولگرا! تجربه نشان داده است که به سبک بیست و اندی سال قبل، شاه ماهی‌تان در کمترین زمان ممکنه در بازی «یادم تو را فراموش    وارد شده است و قافیه‌سالار عدم تمکین از ولی امر مسلمین شده است و در ابتدای دولت کریمه‌اش، احدی از مدیران سابق را بر مسند مدیریت در استان نگذاشته است و شما که در قبل از انتخابات، برای ادارت و مدیران استان در جلساتی خصوصی و عمومی، تصمیم‌گیری می‌کرده‌اید، امروز چرا کاسه‌ی داغ‌تر از آش شده‌اید؟ چرا این روزها در استان  این ندا را سر می‌دهید که مدیران باید براساس توانمندی انتخاب شوند، هنوز دراستان آزمون‌های دیده و نادیده‌ی زیادی دارید و عملکرد خود را نشان  خواهید داد و داده‌اید.

تاریخ و تجربه ثابت کرده است، شما نمی توانید صعه صدر دولتمردان تدبیر و امید را داشته باشید. حضرت حجت‌السلام والمسلمین رییسی، نماینده این استان، در مجلس خبرگان رهبری و تولیت مقدس استان قدس رضوی، برای تک‌ تک مدیران استانی و کشوری قابل احترام هستند. باور کنید اگر امثال دلواپسان شناخته شده‌ایی که برای رأی مردم احترامی قایل نیستند، در اطراف ایشان نبودند رای ایشان به مراتب بیشتر از این  بود.  کلاه خود را قاضی کنید، شما  دلواپسان، برای دنیازدگی و مقام وقدرت، پشت سر این مرد گرامی  قد علم کرده‌اید. آقای روحانی و سیستم مدیریت تحت امرش، در استان‌ها به خصوص استان خراسان جنوبی،

  بزرگواری نشان دادند که در چهار سال گذشته، نیروهای غیر همسو با ایشان را در مدیریت‌ها کلان نگه داشته‌اند. بدانید که پشتوانه‌ی دکتر روحانی، مردم هستند و این مردم تغییرات می‌خواهند.

 

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله