مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: روز قدس مانعی برای فراموشی اشغالگری های صهیونیست ها، راهی برای مقابله با اهداف اشغالگران و یادآور لزوم وحدت میان مسلمانان برای کمک به فلسطینی ها و آزادی قدس عزیز است.

ناصر نبی زاده در بیانیه ای از تمامی مردم شریف و ولایت مدار استان، به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر برای شرکت در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس دعوت کرد.

روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نامگذاری شده و این روز فرصتی است تا مسلمانان سراسر عالم، انزجار خود را از سیاست های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

وی افزود: روز قدس مخصوص ایران نیست؛ روز دنیای اسلام است و لذا در همه دنیای اسلام، مسلمانان حضور خود را برای دفاع از برادران فلسطینی خود نشان دادند. مسلمانان در این روز اراده عمومی خود را برای مقابله با ترفندهای امریکا و اسرائیل در فلسطین مظلوم و بی دفاع بروز دادند این روز مانعی برای فراموشی اشغالگری های صهیونیست ها، راهی برای مقابله با اهداف اشغالگران و یادآور لزوم وحدت میان مسلمانان برای کمک به فلسطینی ها و آزادی قدس عزیز است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان خراسان جنوبی بیان کرد: بدون تردید تعیین روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) را باید به عنوان نقطه عطفی در رهبری حکیمانه آن پیر فرزانه در جهان اسلام و ودیعه ای ارزشمند از سوی خداوند به انقلاب اسلامی و مردم مسلمان وستمدیده جهان قلمداد کرد لذا از تمامی مردم شریف و ولایت مدار استان، بویژه اصحاب فرهنگ و هنر دعوت می‌نمایم تا در راهپیمایی این روز سرنوشت‌ساز در وفاداری به آرمان‌های امام و رهبری، با امت بزرگ اسلامی هم‌نوا شوند و یأس و نومیدی دشمن و قدرت و قوت اسلام را بار دیگر رقم زنند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله