رماندار خوسف گفت: قطار توسعه شهرستان راه افتاده و با همت خیرین تمام دانش‌آموزان از نعمت درس خواندن و با سواد شدن برخوردار می‌شوند.

محمد شفیعی، در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرس ساز خوسف، اظهار کرد: شهرستان خوسف سومین شهرستان وسیع استان با بیشترین پراکندگی جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ آبادی و روستا و شهر دارد اما علی رغم تمام مشکلات و کمبود اعتبارات به عنوان دهمین شهرستان در بین ۱۱ شهرستان استان، اعتبار دریافت می‌کند.

وی گفت: این شهرستان تازه تاسیس شده و در راستای میانگین توسعه از برخی شهرستان‌ها عقب افتاده و نیاز به اعتبارات ویژه دارد.

شفیعی افزود: شهرستان خوسف در خصوص مدرسه سازی و امکانات آموزشی با همت خیرین توسعه یافته تر شده ولی با وجود تمام امکانات اندک، معلمان فداکار با دانش‌آموزان و آموزش و پرورش همکاری و همدلی دارند.

وی یکی از ارکان تربیت و پرورش هر کشوری را مدرسه و تحصیل برشمرد و ادامه داد: قطار توسعه شهرستان راه افتاده و با همت خیرین تمام دانش‌آموزان از نعمت درس خواندن و با سواد شدن برخوردار می‌شوند.

فرماندار خوسف از مجمع خیرین شهرستان خوسف قدردانی کرد و گفت: خیرانی که برای دانش‌آموزان و آینده سازان کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند، اَجر و پاداشی دارند که قابل مقایسه با هیچ سرمایه‌گذاری در واحدهای تولیدی نیست.

شفیعی با بیان اینکه تحصیل مناسب و پرمحتوا یک دغدغه انسانی است، یادآور شد: با توجه به پراکندگی جمعیت شهرستان خوسف و مهاجرت روستائیان به شهر، مدارس شهرستان کفاف دانش‌آموزان علاقه‌مند به تحصیل را ندارد که نیازمند توجه است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله