ئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در بازدید استاندار خراسان جنوبی از بیمارستان ۳۲ تختخوابی بشرویه گفت که این بیمارستان ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه سفر به شهرستان بشرویه با همراهی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان از بیمارستان در حال احداث ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این بازدید افزود: تکمیل این طرح بیمارستانی نیازمند ۱۲ میلیارد تومان اعتبار است.

محمد دهقانی فیروزآبادی گفت: عملیات اجرایی این بیمارستان از سال ۱۳۹۱ آغاز شد و تاکنون در زمینه احداث آن ۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

استاندار خراسان جنوبی همچنین روز پنجشنبه از سالن ورزشی در حال احداث روستای غنی آباد بشرویه بازدید کرد.

استاندار خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در دهمین سفر شهرستانی خود از آذرماه سال گذشته تاکنون وارد بشرویه و شهر ارسک شد و با حضور در گلزار شهدای شهر ارسک با آرمان های شهیدان والامقام تجدید میثاق کرد.

بازدید از پروژه در حال اجرای مرکز خدمات جامع سلامت شهری، مدرسه متوسطه اول، بازار شهر ارسک، روستای سرچاه اتحاد و دیدار مردمی از برنامه های امروز استاندار خراسان جنوبی در بخش ارسک بود.

دیدار با جانباز ۷۰ درصد حاج احمد آذری، افتتاح استخر سرپوشیده دانش آموزی، بازدید از مجتمع دامداری بشرویه و دیدار با مردم شهر بشرویه از دیگر برنامه های امروز معتمدیان در بخش مرکزی بشرویه بود.

معتمدیان از مزرعه در حال احداث هیدروپونیک بشرویه بازدید کرد و با حضور وی استخر سرپوشیده این شهرستان افتتاح شد.

بازدید از روستاهای غنی آباد، کرند، خانیک، یگی، مجد و اصفاک، بافت تاریخی شهر بشرویه، مجتمع دامپروری، نیروگاه خورشیدی و بیمارستان بشرویه از برنامه های سفر ۲ روزه استاندار است.

استان مرزی خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و بشرویه در ۳۰۰ کیلومتری شمال بیرجند دارای ۲ بخش مرکزی و ارسک است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله