جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نهبندان با حضور بیکی فرماندار شهرستان نهبندان و مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان برگزارشد.

در این جلسه مجید بیکی فرماندار شهرستان نهبندان اظهار نمود: مجموعه های آموزش و پرورش به لحاظ گستردگی نقش بسزایی در همه زمینه‌ها در دورترین نقاط را دارندلذا از این ظرفیت باید حداکثر استفاده را نمود.
وی در ادامه اشاره کرد :شهرستان نهبندان به لحاظ وسعت وسیع در بحث خدماتی در حوزه های مختلف با هزینه ها و سختی های بیشتری مواجه می باشد.

نماینده عالی دولت خاطرنشان کرد: در شهرستان نهبندان تمامی دستگاه با دچار چالش کمبود نیروی انسانی مواجه بوده و با تقاضای انتقال نیرو در شهرستان روبرو می‌باشیم که باید در این‌خصوص بومی سازی و تصمیم بسیار مناسبی برای ماندگاری در شهرستان انجام بدهیم.
فرماندار شهرستان اضافه کرد : تقویت مدارس شبانه روزی در شهرستان هم از لحاظ امکانات و هم از لحاظ رفاهی و آموزشی در دستور کار و برنامه ریزی لازم در این خصوص انجام گیرد.
وی در پایان تصریح کرد :از ظرفیت فنی و حرفه ای شهرستان در جهت معرفی مشاغل استفاده و نیاز سنجی لازم بر مبنای نگاه به حال و آینده انجام شود

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله