همزمان با هفته قوه قضائیه در راستای تعریض خیابان ارتش، دیوار قدیمی پادگان ۰۴ بیرجند تخریب و دیوار جدید ساخته خواهد شد تا از بار ترافیکی خیابان ارتش کاسته شود.

شهردار بیرجند گفت: جلسه ای با فرماندهی ۰۴ و معاونت دادستان برگزار شد که طبق توافقات انجام شده با فرماندهی ۰۴ بیرجند عملیات تخریب دیوار قدیمی آغاز و دیوار جدید احداث می شود که با این اقدام حدود شش متر به معبر اضافه می گردد.

مهندس محمد علی جاوید افزود: این عملیات، امروز  از سمت میدان ابوذر به سمت تقاطع صیاد شیرازی آغاز شد.

وی  اجرای طرح تعریض خیابان ارتش را در کاهش بار ترافیکی و امنیت تردد شهروندان و زیبایی بصری خیابان بسیار مهم ارزیابی کرد.

جاوید در خصوص احداث دیوار جدید عنوان کرد: امروز به صورت نمادین قسمتی از دیوار را تخریب کردیم ولی بنا بر این است که در اولویت اول نسبت به احداث دیواری با یک نمای جدید اقدام و سپس نسبت به تخریب این دیوار اقدام خواهد شد.

شهردار بیرجند اضافه کرد: ادامه این تخریب به صورت فاز به فاز انجام می شود تا به تقاطع آیت الله غفاری برسیم.

جاوید ضمن تشکر ویژه از فرماندهی ۰۴ و راه و شهرسازی اذعان داشت: امیدواریم در سایه تعامل ایجاد شده شاهد این باشیم که انشاا… هرچه زودتر کل املاک پادگان در راستای خدمت به شهروندان ساماندهی شوند.

وی ضمن تقدیر از اصحاب رسانه خاطر نشان کرد: توسعه شهری تنها در سایه همدلی شورای اسلامی شهر بیرجند و حمایت های بی دریغ ایشان از مجموعه مدیریت شهری امکان پذیر می باشد.

لازم به ذکر است بخشی از دیوار قدیمی پادگان ۰۴ بیرجند تخریب شد تا نخستین گام‌ها برای کاهش بار ترافیک خیابان ارتش برداشته شود

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله