نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی وامام جمعه بیرجند در دیدار با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: تشکیل سازمان بیمه سلامت مبتنى بر نگاه هاى فطرى است. آنچه مهم است، استفاده از فرصت کمک کردن به مستحقان است که باید در چهارچوب قانون و اعتبارات باشد و موضوع دیگر شیوه هاى اجرا با حفظ شخصیت افراد است. زیرا در احسان کردن، حفظ کرامت افراد بسیار مهم است.

ب، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: انسان طورى خلق شده که اگر فطرتش آلوده نشود، اصل احسان یکى از احساس هاى فطرى انسان است و اگر به موجودات احسان کند، لذت مى برد. بیش از آن که ضعفا نیازمند احسان باشند، فرد قوى نیازمند انجام دادن احسان است. این احسان به خصوص به افرادى که ضعیف و محروم و مستحق هستند، اهمیت و لذت بیشترى دارد.

وى بیان کرد: سازمان بیمه سلامت در چهارچوب مشخص قانونى تشکیل شده و ممکن است افرادى بخواهند از خدمات این سازمان استفاده کنند که در قانون در نظر گرفته نشده است.

نماینده ولى فقیه در استان خراسان جنوبى اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به ابزار موجود، مى توان حق را به افراد مستحق داد و اگر کسى بخواهد سوء استفاده کند، قابل شناسایى است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله