رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌ جنوبی گفت: در حال حاضر حدود ۴۶۷ دانشجوی کارشناسی پیوسته در پردیس شهید باهنر، ۴۴۳ دانشجو در پردیس امام سجاد(ع)  و۶۲ دانشجو در مرکز بنت الهدی صدر فردوس مشغول به تحصیل هستند.

 دکتر  ایرج مهدی‌زاده  گفت ک مراکز تربیت معلم قدمتی بیش از ۳۰ سال در استان دارند و از سال ۹۱ تحت عنوان دانشگاه فرهنگیان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی به مجموعه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و افزود: دانشگاه فرهنگیان در استان در دو پردیس امام سجاد(ع) و شهید باهنر و یک واحد آموزشی بنت‌الهدی صدر در شهرستان فردوس فعالیت می‌کند.

رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌ جنوبی بیان کرد: از سال ۹۱ که دانشگاه فرهنگیان در استان تاسیس شد با ۹ رشته کارشناسی پیوسته در هر پردیس و شش رشته کارشناسی ناپیوسته فعالیت خود را آغاز کرد.

مهدی‌زاده با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه ماموریت گرا است، تصریح کرد: به مرور زمان به دلیل عدم تقاضا، دانشجویان رشته‌های ناپیوسته کاهش یافته است و در حال حاضر تنها رشته ناپیوسته، رشته آموزش ابتدایی است که در پردیس شهید باهنر و پردیس فردوس فعالیت دارد.

وی از فعال بودن شش رشته در پردیس دخترانه امام سجاد(ع) و پردیس پسرانه شهید باهنر برای دانشجویان کارشناسی پیوسته در سال تحصیلی ۹۶، خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر حدود ۴۶۷ دانشجوی کارشناسی پیوسته در پردیس شهید باهنر، ۴۴۳ دانشجو در پردیس امام سجاد(ع)  و۶۲ دانشجو درمرکز بنت الهدی صدر فردوس مشغول به تحصیل هستند.

رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌ جنوبی خاطرنشان کرد: بخشی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان دانشجوی کارشناسی ارشد تحت عنوان دانشجویان ماده ۲۸ هستند.

مهدی‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر۳۰ نفر در رشته‌های کارشناسی ناپیوسته در حال تحصیل هستند، تصریح کرد: حدود ۱۳۷ نفر تحت عنوان دانشجویان مهارت‌آموزی ماده ۲۸ در حال تحصیل در پردیس‌های استان هستند.

وی ضمن تشکر از همکاری جهاددانشگاهی استان با دانشگاه فرهنگیان در راستای پیشبرد اهداف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مجموعه دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی، یادآور شد: امیدواریم این همکاری‌ها در راستای اهداف مختلف این دو مجموعه ادامه یابد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله