معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، که ظهر امروز در کارگروه عمران و امور نمایشگاه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان سخن می گفت، با بیان این مطلب، افزود: انشاالله امسال جشن چهل سالگی انقلاب را به کوری چشم دشمنانی که به دنبال براندازی نظام هستند، با شکوه هر چه تمام تر برگزار خواهیم کرد.
سید مجتبی علوی مقدم، ادامه داد: خوشبختانه امروز تمام دستگاه‌ها و نهادهای انقلاب در برپایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصمم هستند و حضور پررنگ مدیران در این کارگروه بیان گر این امر است.
رئیس کارگروه عمران و امور نمایشگاه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان، با بیان اینکه نقشه های دشمنان در ۴۰ سال گذشته همواره نقش بر آب شده است، افزود: امسال نیز با برپایی نمایشگاه بزرگ انقلاب و نمایش دستاوردهای عظیم حاصل شده ، دشمنان این آب و خاک را مأیوس و ناامید خواهیم کرد.
علوی مقدم، به دستورالعمل تهیه شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص برپایی نمایشگاه انقلاب اشاره کرد و گفت: این دستورالعمل، اقدام مناسبی است که دستگاه‌ها و مدیران باید بر اساس این دستورالعمل اقدامات حوزه خود را تنظیم کنند.
وی با بیان اینکه اعتبار مجزایی برای برپایی این نمایشگاه نداریم، افزود: باید از پتانسیل و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای برپایی این نمایشگاه استفاده شود؛ از این رو همه دستگاهها باید با عوامل این نمایشگاه همکاری لازم را داشته باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، به انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی در کنار نمایشگاه انقلاب اشاره کرد و گفت: با اجرای برنامه‌های مناسب فرهنگی و اجتماعی باید نگاه مردم را نسبت به موضوعات و مباحث عوض کرد.
علوی مقدم، به ارائه آمار مقایسه ای در این نمایشگاه تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: اقدامات و ظرفیت‌های دستگاه‌ها باید به صورت ملموس و عامه فهم و به‌صورت آمار مقایسه‌ای ارائه گردد تا همه اقشار بتوانند آن را درک کنند.
وی ادامه داد: اختصاص فضایی برای ارائه ارزش های دوران هشت سال دفاع مقدس نیز از دیگر مواردی است که در این نمایشگاه باید مورد توجه قرار گیرد؛چرا که ارائه دستاوردهای فرهنگی و اقتصادی بدون توجه به ارزش های دفاع مقدس از جمله ایثار، شهادت، گذشت و… بی معنا خواهد بود و اثر لازم را نخواهد داشت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، با تاکید بر این که مفاهیم ارزشی نظام و انقلاب باید به نسل جدید منتقل شود، افزود: فرهنگ شهید و شهادت باید به بهترین و شایسته ترین شکل ممکن منتقل شود علوی مقدم، ضمن تأکید بر ایجاد ارتباط مطلوب و مناسب با مردم در ایام الله دهه فجر، افزود: مسئولین در این ایام باید در بین مردم حضور یافته و بی واسطه با آنها ارتباط بگیرند و ضمن بیان خدمات و اقدامات ، تنگناها و محدودیت ها و مشکلات را نیز بیان کنند چراکه اگر صادقانه با مردم سخن گفته شود مردم همچون گذشته همراهی لازم را با مسئولین خواهند داشت.
این گزارش حاکیست؛ در این جلسه مقرر شد نمایشگاه دستاوردهای انقلاب از ۱۰ الی ۱۴ بهمن ماه در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند برگزار گردد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله