در دومین روز از هفته نیروی انتظامی، دیداری با حضور مدیر و معاون اداره کل امور نیروهای مسلح بانک سپه و بهلگردی مدیر شعب بانک سپه استان خراسان جنوبی در دفتر فرماندهی مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله (ص) با سرهنگ نایاب صورت گرفت.

طی این دیدار میرزائی مدیر اداره کل امور نیروهای مسلح بانک سپه ضمن تبریک ایام پرافتخار هفته نیروی شریف انتظامی، همت و ایثار مسئولین و کارکنان مراکز آموزش مرزبانی نیروی انتظامی را در امر تربیت و تعلیم نیروی جوان کشور در پاسداری از مرزهای کشور و تأمین امنیت و آرامش جامعه تحسین نمود.

اسد بهلگردی مدیر شعب بانک سپه استان نیز با آرزوی استواری و اقتدار بیش از پیش نیروی انتظامی در دفاع از کشور و حفظ مرزها خاطرنشان کرد: بانک سپه همواره حامی نیروهای مسلح بوده و از خادمین قدیمی حافظان نظام اسلامی می باشد و در پشتیبانی از بخشهای نظامی و انتظامی کشور از کوچکترین خدمتی فروگزار نخواهد کرد.

میرزائی مدیر اداره کل امور نیروهای مسلح بانک سپه یادآور شد: چندین سال بانک سپه در تحریم بود که حتی همین دوران را جزء افتخارات ملی خود می داند و با سرافرازی و بدون هیچ خدشه ای این تحریم های ظالمانه را پشت سر گذاشت. وی ادامه داد: اکنون بانک سپه که از ابتدا به عنوان بانک خدمتگزار نیروهای مسلح کشور تأسیس شده است کلیه خدمات بانکی را بنحو مطلوب به کارکنان نیروهای مسلح ارائه می نماید.

سرهنگ نایاب فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله (ص) درخصوص اهمیت پاسداری مرزها به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره نمود که:” اگر مسئولین به سراغ مرزها نروند، مرزها به سراغشان خواهند رفت”. سرهنگ نایاب ضمن قدردانی از حضور مدیران بانک سپه عنوان کرد: همراهی و حمایت بانک سپه استان خراسان جنوبی نسبت به تأمین خودپرداز در قرارگاه و سایر خدمات بانکی در سالهایی که امکانات مخابراتی و الکترونیکی محدود بود جای قدردانی و تشکر دارد.

فرمانده مرکز آموزش محمد رسول الله یادآورشد این مرکز از وجود جوانانی باصفا و باانگیزه بهره مند بوده و مرکزی پویا در زمینه مأموریت های آموزشی خود می باشد و جایگاه خوبی در کشور دارد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله