به گزارش روابط عمومی صدا وسیمای مرکز خراسان جنوبی ،
? برنامه «ماه مهربانی» از سیمای مرکز خراسان جنوبی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور « محمد حسین ناظری» رزمنده هشت سال دفاع مقدس مهمان برنامه با موضوع فتح خرمشهر ،زمینه و نتایج این عملیات و نقش شهدا در دفاع مقدس در زندگی های امروزه و گفتگو در خصوص راهکاری جدید معرفی شهدا با شیوه نوین برای نسل چهارم انقلاب می پردازد .
این برنامه ساعت ۱۸:۰۰ به تهیه کنندگی« احمد نیک فرجام » و اجرای«علیرضا کوچی» تولید و پخش می شود.
پخش زنده ارتباط با مرکز خرمشهر از محل مسجد جامع خرمشهر از ساعت ۱۱:۲۰ سوم خرداد ماه ، نیز از برنامه های سیمای خاوران است.
مستندهای «بچه های گردان مالک اشتر »، «سی و سه روایت از خرمشهر» ،«خاطره جاری است» و فیلم های سینمایی «پوتین» و «سما در آتش» نیز از سیمای استانی پخش می شود.
? رادیو خراسان جنوبی نیز با پخش گلبانگ پیروزی در ساعت ۱۱صبح روز سوم خرداد به مناسبت آزادی خرمشهر ، پخش برنامه های مناسبتی این روز را آغاز می کند.
پخش آنونس های حماسی ، سرودها و ترانه های حماسی در برنامه ها و فواصل پخش صدا به مناسبت آزادی خرمشهر و حضور مسئولان سپاه استان در برنامه رادیویی «رادیو شب»، پخش تلفن ها و پیامک های مردمی در خصوص آزادی خرمشهر در برنامه های «صبح شرقی»، «شهر یار » و «رادیو شب» از جمله برنامه های مناسبتی این روز از رادیو خراسان جنوبی است.
ارتباط تلفنی با سپاه و بسیج در برنامه های صبحگاهی و عصرگاهی و شبانگاهی به مناسبت سوم خرداد با هدف معرفی برنامه های استان در این روز در برنامه «صبح شرقی» و پخش برنامه های تامینی ارسالی از اداره کل صدای استانها از دیگر برنامه های رادیو خراسان جنوبی در این روز است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله