نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شرایط کنونی در دنیا ایجاب می‌کند تا در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمنان فکر تعرض کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز ۱۹ آبان در دیدار با فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: یکی از خطرناک ترین صحنه‌های تهاجمی در هر جامعه‌ای صحنه‌های هوایی است.

وی گفت: نیروی هوایی از جایگاه خاص و ویژه‌ای برخوردار است و نیروهای مسلح برای تامین امنیت در جامعه مسئولیت ویژه‌ای دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: شرایط کنونی در دنیا ایجاب می‌کند تا در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمنان فکر تعرض کنند.

عبادی تصریح کرد: دشمنان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران می‌ترسند و همیشه برای کشورها شرط می‌گذارند و به دنبال مکر و حیله هستند.

وی ادامه داد: اگر زمانی که جمهوری اسلامی ایران تحقق پیدا کرد سایر کشورهای اسلامی نیز سیستم انقلاب اسلامی را در میان خود قرار می‌دادند امروز این همه مورد تعرض و دخالت‌های بیگانگان قرار نمی‌گرفتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: شرق کشور نیز شرایط خاص خود را دارد و تمام امورات در جامعه در سایه امنیت انجام می‌شود.

عبادی یادآور شد: هر کاری که با قصد قربت انجام شود دارای اجر و پاداش بسیاری برخوردار است و کارهایی که نیت خدایی داشته باشند، در واقع عبادت است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله