?معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ، که صبح امروز در نشست کارگروه استانی ایجاد هماهنگی ، پشتیبانی و نظارت بر برنامه های بسیج سازندگی استان سخن می گفت با بیان این مطلب، افزود: باید بین دستگاه های اجرایی و دانشگاه های استان ارتباط بهتری ایجاد و موضوعات مهم و اساسی به مراکز علمی سپرده شده و از ظرفیت این مراکز بیش از پیش استفاده شود.
?سید مجتبی علوی مقدم، با بیان اینکه این ارتباط برکات بسیار زیادی به دنبال خواهد داشت ، گفت: با تقویت این ارتباط می توان از این پایگاه های علمی بهترین استفاده را صورت داد.
?معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، با بیان اینکه ظرفیت دانشگاه های استان در همه بخش ها مورد غفلت قرار گرفته است، گفت: پایگاه های علمی بسیار خوبی در خراسان جنوبی وجود دارد که دانشگاه بیرجند، صنعتی بیرجند، فرهنگیان و… از جمله آنها محسوب می شوند.
?معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ، تصریح کرد: خراسان جنوبی دارای نیروی متخصص و ماهر فراوانی است که این منابع انسانی باید در کنار یکدیگر با انجام کار تیمی مسائل را پیگیری کرده و آنها را با مدیریتی درست و واحد به نتیجه برسانند.
?علوی مقدم، افزود: فرمانداران شهرستان های تابعه استان همکاری خوبی با اردوهای جهادی داشته اند و دوباره نیز تاکید می گردد که ضمن حضور موثر در این اردوها در راستای حمایت از این اردوها و فعالین در این حوزه اقدامات لازم را به انجام برسانند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ، با بیان اینکه فرمانداران پروژه های نیمه تمام را با اولویت روستاها و نقاط محروم در تدوین برنامه های کمیته برنامه ریزی شهرستان ها مورد توجه قرار دهند ، تصریح کرد: برای سال آینده همه دستگاه های عضو کارگروه بسیج سازندگی مکلفند با هماهنگی دفتر روستایی وشوراهای استانداری و بسیج سازندگی استان نسبت به تهیه برنامه محرومیت زدایی در بخش های تخصصی تا پایان فروردین ماه برنامه اجرایی خود را ارائه کنند.
?علوی مقدم ، با بیان اینکه بسیج سازندگی استان برای اردوهای جهادی هماهنگی لازم را انجام دهد، خاطر نشان ساخت: دستگاه ها نیز مکلف اند پشتیبانی لازم را از این اردوها داشته باشند.
?معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ، خاطر نشان ساخت:در اردوهای جهادی در کنار کارهای قلبی و خداپسندانه ای که به انجام می رسد کارهای علمی نیز صورت می گیرد چون تمامی امور در این اردوها بر اساس کار کارشناسی به انجام می رسد.
?علوی مقدم، بیان کرد: دستگاه های عضو این کارگروه باید با برنامه وارد جلسه شده و در جلسات اظهارنظر و مشارکت کنند تا بتوان بر اساس آن تصمیمات لازم را اخذ کرد؛ این در حالیست که در حال حاضر سطح مشارکت در همه جلسات پایین بوده و رضایت بخش نیست.
?معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ، با تاکید بر اینکه دفتر فنی استانداری مکلف است پروژه های نیمه تمام را بررسی و پیگیر تکمیل آنها باشد، گفت: پروژه های نیمه تمام باید اولویت بندی شوند بگونه ای که پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی نسبت به پروژه هایی که از درصد پیشرفت فیزیکی کمتری برخوردارند در اولویت قرار دارند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله