این روزها، رسانه اصلاحات و امید باشیم

روزهای پرالتهاب بعد از شیرین کامی رای مردم به تغییر، حامیان دولت امید و اصلاحات  باید هر کدام رسانه‌ای باشند برای یار دبستانی خود.

این روزها  چه اصحاب  رسانه‌ی همسوی و چه مردم همسوی تغییرات برای ادامه حماسه، باید رسانه باشند .

خراسان جنوبی گویا محفل  خوش قد وقامت اصولگرایان از هر طیف و دسته‌ایی، شده است  مامنی که برای رای شصد و پنج درصدی‌اش، جبهه اصولگرایی خودش را صاحب حق می‌داند و در رسانه‌های محترم و چه غیر قابل احترام پوپولست حمایت شده از این طرف آن طرف گاهی  به یکه‌تازی در عرصه خبر می‌پردازد .

متاسفانه در سالهای گذشته به عناوین واهی جلوی رشد رسانه‌های اصلاح طلب گرفته شده است و در بررسی  به وضوح می‌توان دید که حتی ادارت دولتی هم اقبالی دراین استان برای همکاری با این رسانه‌ها نداشته‌اند و هزینه دولت، حتی دولت مستقر به عناوین مختلف به سمت رسانه‌های غیرهمسو رفته و باعث رشد هرمی انها شده است.

در این  میان، مردم رسانه شده‌اند و باید رسانه باشند و پشتیبان رسانه‌های فعال. این روزها مهمترین رکن  پیروزی جبهه اعتدال از رسانه‌های مجازیست که درکنار کارکرد رسانه‌های رسمی، فعالیتشان در موارد مختلف چشمگیرتر شده است و این بزرگی حماسه، از مردم است و شهروندان خبرنگاری که خود را مسئول در برابر آیندگان این سرزمین دیده‌اند .

در خراسان جنوبی نباید این شهروندان خبرنگار و فعالیین حوزه مجازی دلسرد شوند از رای بالا اصولگرایان هراسی داشته باشند این استان خانه امن و دور افتاده ی این جبهه  است که سالها در ان جولان داده اند .

این روزها  مردم و این شهروندان خبرنگار می‌توانند صدای نشنیده تغییرات دراین استان  باشند و خوشبختانه شبکه ‌های مجازی با ایستادگی دولت مستقر جان گرفته‌اند. گویی تنها رسانه‌ی  تدبیر و امیدند که بی غل و غش و بی‌حاشیه  می‌نگارند برای امیدی که جوانه زده است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله