تاریخ استان خراسان جنوبی نشان داده است، مردم این استان در هر شرایط، ولایت‌مدار و تابع منویات مقام معظم کل قوا هستند و این در مورد گروه‌های سیاسی و حزبی استان هم صدق می‌کند و همه در کنار هم برای حفظ نظام و ارمان‌های مقدس ان و اعتلای خون شهدا قدم بر می‌دارند.

حال جای این سوال پیش می‌اید چرا بعضی از مسئولین در این استان، در سخنرانی‌های خود به عناوین مختلف از این و آن   بودن می‌گویند اینجا مردم همیشه هوشیاریند که مبادا نامردمان و وابستگان بیگانه برایشان تصمیم بگیرند  به نظر می آید این گونه صبحت و امثالهم در این خطه جای سوال داشه باشد اینجا همه انقلابی هستند و مطیع رهبری . گویا هنوز شرایط عمومی این مردم انقلابی را در استان نمی‌دانند این مسولین بجای شعارهای که این روزها هست به فکر مردم باشند و در راه اشتغال پایدار و توسعه قدم بردارند . اگر واقعا این استان و مردمش را نمی‌شناسید، چگونه می‌خواهید در پیچ‌های حساس برای آنها تصمیم بگیرید و چگونه می‌خواهید مشکلات عدیده‌ی مردم را حل و فصل کنید.

مسئول محترم، اینجا خراسان جنوبی است. امن‌ترین استان ایران که تنها با همین روحیه انقلابی مردم  آن  به دست آمده است. مطمئن باشید مردم نیازی به تذکر چندین باره شما ندارند. اینجا خط قرمز چپ و راست ولایت است، پس چه لزومی دارد که شما همیشه به عناوین مختلف شعار سر می‌دهید. مگر اینکه در پس این شعارها حذف مخالفانتان باشد. اینجا مردمی دریادل دارد که برای انقلاب، خون‌ها نثار کرده‌اند و شما هنوز این مردم را نشناخته‌اید. به جای شعار دادن برای این مردم، گامی در راه توسعه این استان بردارید، گامی که مشهود باشد. گامی که تمام گروه‌های مردمی و سیاسی با تمام وجود، ان را حس کنند. حس کنند  که اینجا در حال تحول است و اقتصاد تکان می‌خورد. اینجا مشکلات وامانده اقتصادی و زیرساختی فراوانی دارد که باید حل و فصل شود. در این استان، شاید وضعیت اشتغال بر روی کاغذ در میانه شاخص اماری کشور باشد، ولی واقعیت جور دیگر است. مشکلات جاده‌های این استان بیداد می‌کند. جاده‌های این استان، جاده مرگ است. مسافرین پروازهای این استان، به پرواز رزرو شده خود اعتمادی ندارند، هر روز فلان پرواز فرودگاه بین‌المللی‌اش کنسل می‌شود، مساله قیمت این پروازها که جای خود دارد. نشاط اجتماعی در این استان، بسیار پایین است، آمار افسردگی قابل ملاحظه است. می‌توانید دانشگاهیان را مامور بر این موضوع کنید. اما اینجا با تمام نداشته‌هایش که شما هم بر آن واقفید، حامی نظام و انقلاب و ولایت هستند، چون می‌دانند سرافرازی این سرزمین به آن است. پس نیازی به یادآوری شما ندارند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله