بسمه تعالی                               تاریخ: ۵/۸/۹۷

جناب آقای دکتر سلطانی فر

وزیر محترم ورزش و جوانان

با سلام

احتراما” اینجانبان امضاء کنندگان ذیل، اعضاء مجمع هیات جودو استان خراسان جنوبی که سالهای جوانی خود را فی سبیل الله در راه خدمت به جوانان محروم استان صرف نموده ایم به تصمیمات فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران و تحت فشار قرار دادن مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان بابت برگزاری مجمع فوق العاده واصرار برگزاری تنها در تاریخ ۱۰/۸/۹۷ و گنجاندن افراد خاص در لیست اعضاء مجمع بدلایل ذیل الذکر معترض و خواهان رسیدگی و به تعویق افتادن زمان برگزاری مجمع تا بررسی و شفاف سازی موضوعات و احقاق حق خود می باشیم.

اصرار ریاست محترم فدراسیون جودو ( با توجه به قانون منع بکارگیری بازنشستگان ) و موافقت مدیر کل ورزش و جوانان استان تنها در تاریخ ۱۰/۸/۹۷ برای برگزاری مجمع مقارن با ایام اربعین حسینی , که موجب گردیده تعدادی از اعضاء مجمع از این امر مهم جا مانده و تعدادی که در پیاده روی کربلای معلی می باشند عملا” از شرکت در جلسه و دادن رای باز بمانند این امر مکررا” از طرف اینجانبان از مدیرکل محترم در خواست و پیشنهاد داده شد جلسه با ۷۲ ساعت تاخیر برگزار گردد که نهایتا” مورد موافقت فدراسیون قرار نگرفت.

به استناد تبصره ۳ ماده ۴ آئین نامه هیات های ورزشی دبیر مجمع می بایست ۱۰ روز قبل از تشکیل مجمع از اعضاء دعوت بعمل آورد این در حالی است که تعدادی از اعضاء هنوز دعوت نامه خود را دریافت ننموده اند ، لذا برگزاری مجمع در تاریخ مذکور فاقد وجاهت می باشد.

به استناد نامه شماره ۱۷۵۲/۹۷/۲۵۳۹۷ مورخ ۳۰/۷/۹۷ فدراسیون جودو  بعنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان و انجام تغییرات در لیست اولیه پیشنهادی اداره کل مواردی  بشرح ذبل اعلام می گردد:

الف) بند ۱ اشاره نموده خانم ضامن حذف و آقای فیاض زاده جایگزین گردد . با توجه به اینکه سرکار خانم ضامن از قهرمانان منطقه, نائب قهرمان کشور و دعوت شده به اردوی تیم ملی بوده لذا ارجح تر می باشد مضافا” بر آن که هیات استان هیچگونه سابقه ای از قهرمانی آقای فیاض زاده در سال ۹۵ در رشته جودو ندارد.

ب) در خصوص پیشنهاد حذف آقای رضا قاسمی از لیست اولیه در جایگاه نماینده داوران و جایگزینی آقای مهدی رحمانی به استحضار می رساند آقای رضا قاسمی رئیس کمیته داوران استان دارای درجه داوری ممتاز ملی می باشد ( داور برتر استان در رشته های ورزشی از طرف اداره کل ورزش و جوانان ) و آقای مهدی رحمانی غیر بومی استان بوده و تا کنون در امر داوری استان هیچ فعالیتی نداشته و در حقیقت اینجانبان تا کنون چهره ایشان را زیارت ننموده ایم .

ج) در خصوص حذف خانم فریز مرغی به علت داشتن کمر بند زرد به استحضار می رساند ایشان از مربیان پر تلاش و فعال دفاع شخصی شهرستان ( باشگاههای هلال احمر, ایثار و مدرسه جودو) می باشند و دارای حکم مربیگری رسمی از فدراسیون جودو و دان ۲ دفاع شخصی می باشند که بی اطلاعی ریاست محترم فدراسیون جای تعجب دارد مضافا” بر آنکه سرکار خانم حسینی در ۱۰ سال گذشته هیچگونه حضوری در تمرینات ، کلاس آموزشی و فعالیت در امر مربیگری نداشته و مستند آن در سایت فدراسیون جودو بوده که هیچگونه سابقه از فعالیت و یا در خواست احکام از طرف ایشان موجود نمی باشد.

د) در خصوص بند ۵ مبنی بر حذف باشگاه مرصاد شهرستان خوسف و هیات جودوی شهرستان نهبندان بدلیل عدم فعالیت ، به استحضار می رساند باشگاه مرصاد به مدیریت استاد تقی پور کاملا” فعال و تحت  نظارت هیات شهرستان خوسف فعالیت می نماید مضافا” بر آنکه این باشگاه دارای پروانه و مجوز فعالیت از اداره کل ورزش و جوانان می باشد.همچنین هیات جودوی شهرستان نهبندان با دارا بودن دو تاتامی ( اختصاص یک تاتامی در دو ماه گذشته) از هیاتهای فعال استان که ریاست هیات جودو و مربیگری آن بعهده آقای هادی صادقی می باشد. اعلام نظر ریاست محترم فدراسیون و حذف این دو عضو مجمع از لیست اولیه و حذف باشگاه از لیست نهایی خود جای سوال بزرگ دارد ضمن اینکه مرجع تشخیص فعالیت شهرستانها و باشگاهها اداره کل ورزش و جوانان و هیات استان می باشد.

۴-  ایراد اتهام، تهمت، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و خدشه دار کردن حرمت و کرامت هیات تحت عنوان نقد در فضای مجازی و سکوت مسئولین ذیربط استانی علیرغم اطلاع کامل و ارائه مستندات قابل تامل بوده و بدتر از آن پذیرش و قرار گرفتن برخی از افراد مذکور در لیست نهایی اعضاء مجمع توسط فدراسیون و پذیرش مدیر کل ورزش و جوانان تامل برانگیز می باشد.

که در همین ارتباط انتظار بر آن بود مدیر کل محترم حداقل مطابق در خواست کتبی و شکایت جمعی از بانوان به دلیل اهانت به بانوان در فضای مچازی برخورد لازم معمول می داشت.

حضور دبیر کل محترم فدراسیون جودو که از طریق لینک در گروه ورزشی تلگرامی فوق الذکر در فضای مجازی ورود پیدا کرده جای سوال بزرگی را در اذهان متبادر می نماید.
امید است همه ما ورزشکاران با الگو قرار دادن مولای متقیان اصل پهلوانی و اخلاق مداری را سر لوحه امور قرار دهیم .
ضمنا” مستندات اعلام حمایت هیات های شهرستانی ، دهها مربی، ورزشکار، داور ، قهرمان و همچنین جمعی از خانواده ها از هیات جودوی استان و نامه فوق الذکر فدراسیون به پیوست تقدیم میگردد

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله