این روزها جریاناتی از جبهه ی مخالف دولت در استان خراسان جنوبی  در پی شایعات خود باورانه خود در پی تضعیف استاندار و بدنه همسو با دولت و مردم هستند.  گویا قصه این جریان خاموشی ندارد در این  استان  و همه سویه در حال فعالیت اند. از بزرگان این جریان در کسوت نمایندگی مجلس و.. و پست های دیگر قبا دوخته اند برای مدیریت کلان استان در دولت .

اقایانی که تمام قد با همه امکانات در خدمت تیم مخالف دولت بودند و با تطمیع و تهدید و هزار و یک ترفند دیگر مدیران استانی را هم با خودت بر اساس نظر سنجی هایی که میان خود داشته اند همراه کرده اند. تا جایی که شایعه ی به پیشواز رفتن  برای رقیب دولت ، مدیری  که بیشترین تلاش دولت تدبیر و امید  بهبود فضاهای تحت امرش بوده است در فضای مجازی دست به دست می شود . این ها چه درست و چه نادرست این نکته را روشن می سازد رقیب هنوز رقیب است در این استان و تمام قد ایستاده و از ارمانهای خود دفاع میکند و با تمام قوا در حال تاخت و تاز به مدیران همسو با دولت است. مدیرانی که دارند از حق طبیعی خود استفاده می کنند . این روزها این کاسبان دین و دنیا به شخص استاندار در موارد مختلف با ترفندهای رسانه یی چه پشت پرده و چه پرده دریده حمله کرده اند و می دانند  که استانداری چون پرویزی  با تمام قوا در برابر نامردمی اینها قد علم خواهد کرد و نخواهد گذاشت مدیران مردمیش چون ولی پورها  در کام حیله و تزویر اینان قرار گیرند . اینان تا جایی پیش رفته اند که قبای جدید و فربه تری برای استاندار محبوب استان محروم خراسان جنوبی دوخته اند، به طوری در رسانه های خود شائبه استانداری خراسان رضوی را برای ایشان بازگو می کنند .

در این میان باید بهوش باشیم  تا گول استراتژیهای  موزیانه ی  حریف را نخوریم . این روزها جامه ی دین و اسلام و ولایت فقیه برای عده ایی  شده است ملعبه و حتی تقدس  موارد ذکر شده از سوی اینان حفظ  نمی شود . این روزها سیاست بازی  جبهه تندرو در خراسان جنوبی با هر ریسمانی  مشهود است و این نکته در تحرکات اخیر، خودش را نمایان می کند. حریف پی برده است که امید زنده است و مردم برای صبح تازه می خوانند و منتظر طلوع  ندای پیشرفت در این استان هستند .می دانند که در دور بعد انتخابات مجلس و انتخابات دیگر قافیه را باخته اند به نسلی که با تمام امید به پای صندوق های رای امدند  و این باختن شامل حال استانی هم می شود که رای حریف  در آن با ترفنده ای مختلف بالا بود .  بمانید، ببنید که امید زنده است برای صبح تازه .

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله