معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اختتامیه چهارمین جشنواره «فیلم، عکس و فیلم نامه» خراسان جنوبی  امروز ٢١ شهریورماه جاری در شهرستان فردوس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛سید علی زمزم با اعلام این خبر بیان داشت:درجهت رشد ارزش های اسلامی ایرانی،‌ ایجاد زمینه برای رقابت سازنده و ارتقای سطح کیفی و کمی هنر فیلمسازی و عکاسی استان خراسان جنوبی، چهارمین جشنواره «فیلم، عکس و فیلمنامه» خراسان جنوبی به میزبانی شهرستان فردوس در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخش اصلی «فیلم، ‌فیلمنامه و عکس» برگزار می شود، افزود:آسیب های اجتماعی، شعار سال «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال»، سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ نماز، ایثار و شهادت از جمله موضوعات این جشنواره است.

زمزم با بیان اینکه ۷ شهریور ماه امسال،‌ آخرین مهلت برای ارسال آثار به این جشنواره اعلام شده بود گفت:با توجه به استقبال بالای هنرمندان مقرر شد ۴ روز به تاریخ مندرج در فراخوان اضافه شد و دریافت آثار تا ١١ شهریورماه جاری ادامه داشت.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: پس از پایان مهلت قانونی جهت ارسال آثار ۶٧ فیلم از ۴٣ هنرمند،۶٨ فیلمنامه از ٢٩ هنرمند و ٨٧٠ عکس از ۶٧ هنرمند به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد:اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم،عکس و فیلم نامه استان خراسان جنوبی امروز  ٢١ شهریور ماه جاری ساعت ٢٠ در محل مجتمع فرهنگی هنری فردوس برگزار خواهد شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله