معاون فرماندار خوسف با بیان اینکه کمپ گردشگری عشایری خوسف به صورت دائمی از ابتدای فروردین ماه ۹۸ افتتاح می‌شود، گفت: میراث فرهنگی استان نیز قول تامین زیرساخت‌های این کمپ را داده است.
مسعود قلی زاده، امروز ۲۸ اسفند، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دهکده گردشگری یکی از جاذبه‌های دیدنی شهرستان خوسف است که نشان از زندگی عشایری داشته و انواع غذاهای محلی در ان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۴۶ هزار نفر از دهکده گردشگری خوسف بازدید کردند، گفت: این دهکده شامل حیات وحش و بازار صنایع دستی نیز است.

معاون فرماندار خوسف افزود: بازارچه صنایع دستی در کمپ گردشگری عشایری گواب شهرستان خوسف ایجاد شده که دارای ۳۰ غرفه و یک سالن همایش است و شهروندان می‌توانند محصولات کشاورزی و صنایع دستی را عرضه کنند.

قلی زاده با بیان اینکه منطقه گردشگری گواب خوسف پس از ۲۰ سال آبگیری شده است، تصریح کرد: کمپ گردشگری عشایری گواب خوسف ۳.۵ هکتار وسعت دارد که توسط شرکت تعاونی عشایری شهید کامیاب در آن سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی ادامه داد: کمپ گردشگری عشایری گواب شامل بازارچه صنایع دستی، رستوران، سفره خانه سنتی و اقامتی، سالن آمفی تئاتر، باغ پرندگان، حیات وحش و دریاچه طبیعی به وسعت ۴۰ هکتار است.

معاون فرماندار خوسف با بیان اینکه کمپ گردشگری عشایری خوسف به صورت دائمی از ابتدای فروردین ماه ۹۸ افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: میراث فرهنگی استان نیز قول تامین زیرساخت‌های این کمپ را داده است.

قلی زاده با بیان اینکه یکی از بزرگترین مجتمع‌های گردشگری سنتی در فاطمیه نصرآباد خوسف نیز سال ۹۸ افتتاح خواهد شد، یادآور شد: دق اکبرآباد و روستای گردشگری خور نیز در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله