معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: همزمان با سراسر کشور، مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای از پایان نامه‌های دانشجویی برای اولین بار در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

حمید مرادی گفت  سومین دوره از جشنواره دفاع سه دقیقه‌ای از پایان نامه‌های دانشجویی به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و معاونت‌های فرهنگی واحدها در ۲۱ استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی برای اولین بار در این دوره از مسابقات حضور خواهد داشت، افزود: مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای از پایان نامه‌های دانشجویی با هدف کمک به رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، فن بیان، فراهم ساختن شرایط برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه و صنعت و کاربردی کردن پژوهش‌های دانشجویی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: در این دوره از مسابقات، تمامی فارغ التحصیلان دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا که از سال ۹۳ تا پایان شهریور ماه امسال از پایان نامه خود دفاع کرد‌ه ‌اند، می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

مرادی اظهار کرد: واجدان شرایط در این دوره از مسابقات می‌توانند برای ثبت‌نام و ارائه یک نسخه از پایان نامه خود تا پایان آبان ماه امسال به دفاتر فرهنگی جهاد دانشگاهی واقع در دانشگاه‌های بیرجند، علوم پزشکی، فرهنگیان و دانشگاه صنعتی مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله مقدماتی این مسابقات در آذرماه، مرحله نیمه نهایی در اسفند ماه امسال و مرحله نهایی این دوره از مسابقات در اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی یادآور شد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان و یا به دفاتر فرهنگی جهاددانشگاهی در دانشگاه‌ها مراجعه کنند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله