معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: هنرمندان خراسان جنوبی در راستای طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در حوزه‌های فرهنگی و هنری حمایت می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛سید علی زمزم صبح امروز ٢٣ شهریورماه جاری در جلسه تبیین قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی گفت:هنرمندان خراسان جنوبی در راستای طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و پیرو شعار سال از سوی مقام معظم رهبری در حوزه‌های فرهنگی و هنری حمایت می‌شوند.

وی ادامه داد: متقاضیان هنرهای تجسمی، موسیقی، نمایشی، سینمایی، فرهنگی و مطبوعاتی و حوزه it خراسان جنوبی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی به آدرس.www.mashaghelkhanegi.irنسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

معاون امورهنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، به افزایش شاخه های فرهنگی و هنری نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: همه متقاضیان مشاغل خانگی باید از طریق سامانه مشاغل خانگی نسبت به تکمیل فرم پرسشنامه متناسب با شرایط خود اقدام کنند و در صورت داشتن شرایط لازم از سیستم کد رهگیری دریافت می‌کنند.

زمزم تصریح کرد: کد رهگیری اشخاص مستقل و پشتیبان ابتدا در بانک اطلاعاتی سیستم ذخیره شده و سپس متناسب با نوع رشته به دستگاه اجرایی مربوطه ارسال می‌شود.

وی یادآور شد: متقاضیان دارای کد رهگیری باید مشخصات طرح به همراه مدارک لازم را به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه وام های پرداختی به صورت قرض الحسنه خواهد بود اظهار کرد: طرح‌های پیشنهادی متقاضیان در مهلت زمانی مشخص، بررسی شده و در صورت تأیید دستگاه اجرایی و نیاز به دریافت وام طرح مورد نظر به بانک ارسال می‌شود.

زمزم گفت:علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاغل خانگی فرهنگی و هنری و مدارک لازم می‌توانند به پایگاه اینترنتی این اداره کل به نشانی www.khj.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله