?معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی که صبح امروز در جلسه کارگروه بررسی وضعیت پروازها در فرودگاههای استان سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: با توجه به نیازی که در این حوزه وجود دارد از تمام سرمایه گذاران و فعالین در حوزه خدمات فرودگاهی و هواپیمایی در استان استقبال می کنیم.
? سید مجتبی علوی مقدم ،با بیان اینکه بر اساس دستور استاندار محترم جناب آقای معتمدیان تمام پیش بینی ها در حوزه توسعه پروازی و خدمات هندلینگ در استان مدنظر خواهد بود گفت: سناریو های مختلفی را که می توان در این رابطه در نظر گرفت را باید پیش بینی و بررسی نمود.
?معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی،با اشاره به اینکه اقدامات در حوزه پروازی و فرودگاهی باید از یک کانال و با محوریت همین کارگروه به انجام برسد،افزود: تمامی اطلاعات و اخبار مربوط نیز باید از طزیق اداره کل فرودگاه های استان به عنوان دبیر این کارگروه اعلام خواهد شد.
? علوی مقدم ،با تاکید به اینکه از تمام سرمایه گذاران و متقاضیان فعالیت در زمینه توسعه خدمات فرودگاهی و پروازی با تمام وجود استقبال می کنیم ،یادآور شد : آماده ارائه کمک ها و مساعدت های لازم به فعالیت در این حوزه نیز بر اساس ضوابط و مقررات خواهیم بود.
?معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ، با بیان اینکه توسعه پروازها از مهمترین نیازمندی های استان است،گفت: باید شرایط مساوی و عادلانه ای برای تمامی کسانی که متقاضی فعالیت در این حوزه هستند در استان فراهم شود،از این رو اداره کل فرودگاه های استان از طریق فراخوان عمومی با در نظر گرفتن شرایط مساوی برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی ،زمینه حضور آنها را در این عرصه فراهم نمایند تا بتوان از تمامی ظرفیت های موجود در این رابطه استفاده کرد.

?این گزارش حاکیست ،در جلسه ای به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مسئولین استانی مرتبط آخرین وضعیت پرواز ها و نیز راه های توسعه خدمات فرودگاهی و پروازی استان به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله