معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: براساس ابلاغیه معاون اول رییس جمهوری به استانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تا پایان سال متولی بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران شاغل شد.

مشیرالحق عابدی روز یکشنبه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان افزود: موضوع بیمه ایثارگران و جانبازان از جمله دغدغه های حوزه معاونت امور اقتصادی استانداری بود کما اینکه با جامعه هدف، نمایندگان ایثارگران، فرزندان شهدا و سایر با محوریت مشاور امور ایثارگران جلسه ای برگزار شد.
وی بیان کرد: این موضوع به استحضار استاندار خراسان جنوبی رسید و اعلام کردند اگر احیانا در جامعه هدف در ارتباط با این موضوع مشکل خاصی ایجاد شود با حمایت استانداری رفع خواهد شد.
’۱۴ هزار نفر از ایثارگران و جانبازان در خراسان جنوبی بیمه تکمیلی دارند که بنیاد شهید و امور ایثارگران استان متولی هشت هزار و ۹۰۰ نفر شد.’
معاون استاندار خراسان جنوبی در ادامه سخنانش اظهار داشت: تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی باید اطلاعات لازم را در خصوص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اختیار صدا و سیمای استان قرار دهند تا اطلاع رسانی شفاف و به موقع انجام شود.
وی با بیان اینکه اعلام گزارش ها از ابتدای انقلاب تا امروز می تواند برای نسل جوان راهگشا باشد گفت: همانطور که برای برگزاری باشکوه کنگره ۲ هزار شهید استان همه با همدلی و همراهی کوشیدند برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز باید همه بکوشند.
عابدی بر همگرایی، وحدت، هم افزایی و همدلی بین مسئولان و دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون اقدامات بسیار ارزنده ای در سطح استان انجام شده که باید برای مردم و جوانان بازگو شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان از تیرماه آغاز به کار کرد و در این زمینه ۱۳ کارگروه تخصصی در ۲ بعد کارکرد احصای دستاوردها و برنامه های ویژه چهلمین سالگرد انقلاب برگزار شد.
حجت الاسلام احمد ملایی بیان کرد: ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۶ نقطه استان فعال است و در حال حاضر تشکیل ستادها در شهرستان ها و کارگروه ها انجام شده و همایش هایی برای تقدیر از فعالان و موثرین در دستور کار قرار گرفته است.
وی گفت: انتظار می رود تمامی دستگاه های اجرایی برنامه های ویژه دهه فجر را به تفکیک عمرانی و فرهنگی تا پایان دی ماه به ستاد مربوط ارسال کنند.
دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین از ۱۵ دی ماه تا پنجم بهمن تمامی کارگروه ها بایستی نشست خبری به منظور بیان و اعلام دستاوردها و همچنین اعلام برنامه های شاخص دهه فجر برگزار کنند.
وی از برگزاری همایش ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرمانده هان سپاه، فرمانداران، ائمه جمعه و دست اندرکاران این ستاد در آستانه دهه فجر خبر داد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله