سومین دوره مسابقات سراسری قرآن ورزشکاران و جوانان با معرفی برترین‌ها در دو بخش آقایان و بانوان در سه گروه ورزشکاران، جوانان و کارکنان به کار خود پایان داد.

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان، مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استان برگزار و از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.
در ابتدای این مراسم، جمشید سورگی نماینده وزارت ورزش و جوانان و ناظر این دوره از مسابقات به ارائه گزارشی از مسابقات پرداخت.
در ادامه افضل پور مدیرکل ورزش و جوانان ضمن خسته نباشید به شرکت کنندگان و برگزار کنندگان این دوره از مسابقات عنوان کرد خوشبختانه توانستیم سومین دوره مسابقات قرآنی ورزش و جوانان استان را برگزار کنیم و امیدواریم شرکت کنندگان با تمسک جستن از این کتاب آسمانی بتوانند بهره لازم را از این آیات نورانی ببرند.
مسئول ورزش استان خاطرنشان کرد با وجود محدودیت های مالی که وجود داشت این مسابقات را برگزارکردیم چرا که اعتقاد داریم برگزاری این چنین مسابقاتی همواره نشاط آور و آرامش بخش است.
وی خاطرنشان کرد تلاش می کنیم این مسابقات را هرساله و با کیفیت بهتری برگزار کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا حسینی، امام جمعه شهرستان درمیان از دیگر میهمانان این مراسم بود که ضمن تشکر از مسئولین برگزاری این مسابقات، در مورد ورزشکاران و ارتباطشان با قرآن گفت: ورزشکارانی که با قرآن مأنوس هستند الگوی جامعه محسوب می‌شوند. وی عنوان کرد باید تلاش کنیم با برگزاری برنامه های متنوع، فرهنگ قرآنی را در بین جوانان و ورزشکاران ترویج دهیم.
شایان ذکر است: سومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان در بخش آقایان و بانوان در دو نوبت صبح و عصر و با حضور بیش از ۱۵۰شرکت کننده از شهرستان های استان در محل سالن اجتماعات بهزیستی و تالار میلاد شهرستان بیرجند برگزار شد.
نفرات برتر این رویداد قرآنی در قالب تیم خراسان جنوبی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله