نویسنده : مهدی ذبیحی حصار 

اوج وقاحت  یک گروهک سیاسی بی بته و بی ریشه جاییست که همپای ضد انقلاب مردم را تحریک و تهییج می کنند تا علیه نظام اسلامی دست به کار شوند. اینان در نفاقی از روی جهل قرار دارند که تا کنون نظیر آن را ندیده ایم .

هیچ شکی نیست تمام نا بسمانی هایی که اینک در اقتصاد ایران وجود دارد ریشه در عملکرد دولت ها مختلف   بخصوص  دولت اصولگرای محمود احمدی نژاد دارد. همان دولتی که بسیاری از مسئولین برکنار شده اش در ایران و استان ها یک گروهک سیاسی تشکیل داده اند و با تاسیس تشکل های  مختلف  همپای آمد نیوز و بی بی سی فارسی در حال زدن ریشه های این نظام هستند و آرامان های نظام و انقلاب  اسلامی و مذهبی مردم بازی می کنند ..

 

این ها معتقدند دولت تدبیر و امیدی که ما در آن میز و صندلی ریاست را از دست داده ایم را باید دچار حاشیه کرد و خواسته یا ناخواسته  برای دشمن قسم خورده انقلاب فعالیت می کنند و غافل ازاین  . این ادم های به ظاهر مصلحت خواه  و افشاگر و همپای آمد نیوز و بی بی سی و صدای امریکا در راه پیشبرد اهداف آنها خواسته یا ناخواسته گام بر میدارند .. و جو استان ها ی کشور را ملتهب می کنند که ارامش روانی جامعه را بر هم می زند .

این ها مانند مریدان خود هستند. معتقدند اگر رئیس نباشیم باید تیشه به  ریشه کشور زد و در خلق و خوی انسانهای انتقادی ظهور پیدا کرده و خود را حق به جانب می گیرند تا جایی رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خامنه ایی مد ظله العالی  در بیانات اخیرشان نسبت به این افراد به صراحت هشدار دادند ..

سخن آخر با سران این گروهک ها در هر جا که می خواهند باشند  … کسی که ریشه نداشته باشد شاید دو روز یا دو ماه یا دو سالی به صندلی ریاست برسد. ولی در پایان خوی متوحشانه خود را نشان خواهد داد. یا مانند خیلی ها به جای پاسخ گویی در خصوص  نابسامانی ها پیش اورده از طرف خود و یارانش و معاونین به یاوه گدیی خواهد پرداخت یا همانند این بی ریشه های سیاسی هم پای آمد نیوز  و معاندان این انقلاب  با شایعه پراکنی انتقام شکست های پیاپی خود را از  رهبری ،مردم و ریاست محترم جمهوری و  نظام اسلامی خواهند گرفت ولی  باز می دانند در هر کسوت و به هر ساز و اوازی که بنوازند مردم و مسولین و نخبگان بر نفاق اینان پی برده اند و همصدا با هم از انقلاب و ارمان هایش دفاع می کنند ..

 

وقتی می گوییم بی ریشه ها سیاسی و فرهنگی و اجتماعی ، مردم عزیز می دانند و  باید تحقیق کنند . گردانندگان این گروه های و امثالهم را بشناسند . بدانند که این گروهک های سیاسی به رانت خواری  عادت کرده اند. برخی از افراد پشت صحنه این گروهک های سیاسی از کجا و چکونه ساپورت می شوند و چه می کنند.

 

 

مهدی ذبیحی

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله