‍ ?نوشته : مهدی کاظمی فرد

جناب دکتر مروج الشریعه

استاندار محترم خراسان جنوبی

توفیق داشتم همراه مهندس محمد حسینی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی،توسعه منابع انسانی استانداری طی یک سفر چند ساعته و بازدید میدانی که از مشکلات ،ظرفیتهای و معضلات شهرک صنعتی بیرجند داشتم و از چندین واحد تولیدی بازدید داشتیم وظیفه خود دانسته که سخن آنان را به شما برسانم و صدای رسای مظلومیت شان باشم .

جناب آقای استاندار
در این سفر که مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان حضور داشتند یکی از واحدهای تولیدی به نمایندگی از واحدهای تعطیل و نیمه فعال، یک درخواست داشتند .

?آنان نه پول خواستند و نه کار

فقط یک خواهش داشتند:
بعد از ادای سلام و مراتب احترام ، گفتند : جناب مروج الشریعه استاندار محترم خراسان جنوبی زمانی لطف کنید خود جنابعالی بدون خَدم و حَشم بیاید و از نزدیک با مشکلات واحدهای تولیدی آشنا شوید و زیاد به حرف های برخی مدیران دستگاه های. اقتصادی واجرایی و به خصوص مدیران بانک های استان توجه نکنید.

وقتی خود و یا دیگران تشریف می آورید در شلوغی اینهمه مسئول ،جمعیت ، بخشدار ، شهردار ، فرماندار ، نیروی انتظامی ، عکاس ، راننده، اسکورت و …‌‌. صدای مظلومیت ما گم می شود و مشکلات و توانمندی ها به گوش شما نمی رسد، فقط خواهش می کنیم با چند خبرنگار از واحد های تولیدی بازدید کنید.

لطف کنید یک فرد بدون خدم و حَشم و اسکورت، همانند مهندس حسینی معاون جنابعالی برای شنیدن مشکلات ما بفرستید که شخصیت خاکی و بی ادا و هدفش کمک به اشتغال تو لید و توسعه استان است برای بازدید و حل مشکلات بفرستید که فقط هدفش خدمت است.

جملگی ما از مهندس حسینی و مهندس جرجانی راضی هستیم زیرا وقتی به سراغ مشکلات ما می آید فقط راننده ای با خود دارد و ساعت ها دردهای ما را می شنود .

??ما غوطه ور در مشکلات، بدهی و ورشکستگی شده ایم،هیچ کسی و نهادی به فکر ما تولید کنندگان نیست.می دانیم قسمتی از مشکلات مربوط به قوانین است ما دریغ از اینکه نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی سری به شهرک های صنعتی بزنند و از نزدیک درد تولید کنندگان را لمس نمایند.

استاندار محترم خراسان جنوبی

کمبود نقدینکی، نبود زیرساخت های لازم ،مشکلات مالیاتی ،مشکلاتی در شرکت آب برق و گاز ،عدم حمایت از تولید داخل استان ،کمبود نقدینگی،بالا بودن سود تسهیلات بانکی،تنگ نظری برخی مدیران دستگاه های اجرای از عمده ترین مشکلات تولید کنندگان استان است که امیدواریم فقط با برگزاری جلسات و در اتاق های در بسته خلاصه نشود.

 

?این بود مخلص صحبت کارخانه شهرک صنعتی شهرستان بیرجند .

✍️

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله