در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث پلاتوی نمایش شهرستان نهبندان با حضور نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رضایی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل ،امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان نهبندان برگزار شد.

در این مراسم ۴ بهمن ماه جاری ناصر نبی زاده،ضمن یاد و خاطره شهداء دفاع مقدس، شهداء مدافعین حرم و ٢٠٠٠ شهید استان و همچنین گرامیداشت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد:حوزه ی فرهنگ و هنر و فعالیت های فرهنگی، از مباحث زیر ساختی و اساسی است که مامی توانیم در یک همت همگانی و گسترده به رونق حوزه های فرهنگی در ابعاد مختلف کمک کنیم، که قطعا به ارتقاء ابعاد مختلف این حوزه در شهرستان کمک خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه زیر ساختی فرهنگی در استان با کمبود شدید مواجه هستیم، گفت: هر یک از پروژه های عمرانی حوزه فرهنگ و هنر که در استان شکل بگیرد در ارتقاء فضای فرهنگی استان مؤثر خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه،فرماندار و مسئولین فرهنگی و هنری نهبندان،از زحمات و حمایت های آنان در فعالیت های حوزه فرهنگ و هنرقدر دانی کرد و گفت، توجه ما به فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری نگاه ویژه و خاص خواهد بود و این مکان که امروز عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد در دو طبقه و به متراژ٣۵٠ متر مربع خواهد بود که امیدواریم تا پایان دهه فجر سال آینده بتوانیم این فضا را تحویل جامعه فرهنگی و هنری این شهرستان قرار دهیم.

در این مراسم همچنین،حجت الاسلام و المسلمین خزاعی امام جمعه نهبندان، ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه، و عرض تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، از توجه ویژه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به منطقه محروم این شهرستان در زمینه های فرهنگی و هنری تقدیر و تشکر کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان، هم در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم به مهیمانان و مدعوین مراسم گفت، بخشی از مصالح این پروژه خریداری شده است و از امروز عملیات اجرای این پروژه آغاز خواهد شد و مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تاکنون به این پروژه اختصاص یافته است.

حسین هاشمی در پایان ضمن تشکر از نگاه ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و کریمان خراسانی فرماندار نهبندان، به حوزه فرهنگ و هنر شهرستان نهبندان تصریح کرد:با اتمام این پروژه ٧۶٠ متر مربع به سرانه ی فضا های فرهنگی و هنری این اداره طی ۴ سال گذشته افزوده خواهد شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله