نمایش آبراکادابرا به نویسندگی بهار اصیلی،تلما غفاری،میثم صدرا و کارگردانی میثم صدرا , تازه ترین اثر گروه نمایشی میم بیرجند اجراهای خود را از ۲مرداد آغاز کرده و تا ۶مرداد ماه ۱۳۹۸ به اجراهای خود در آمفی تئاتر گلبانگ شهرستان بیرجند ادامه دارد.

نمایش ” آبراکادابرا” به نویسندگی بهار اصیلی،تلما غفاری،میثم صدرا و کارگردانی میثم صدرا , تازه ترین اثر گروه نمایشی میم بیرجند، اجراهای خود را از ٢مرداد آغاز کرده و تا ۶مرداد ماه ١٣٩٨ هر شب ساعت ٢٠:٣٠ به اجراهای خود در آمفی تئاتر گلبانگ شهرستان بیرجند ادامه می دهد.

آوا شهنازی،بهار اصیلی،تلما غفاری،نگین توان پور،ریحانه میرصدرایی،ستاره وزیری،بارسین تفضلی،پگاه عرفانیان،یگانه مدرسی،بهار مهدوی به عنوان بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.میثم صدرا به عنوان طراح صحنه- غزل چرخکار به عنوان دستیار کارگردان – امیر جم به عنوان اجرای نور- علی حمیدیان فر به عنوان اجرای افکت و موسیقی – دانیال حسین زاده به عنوان منشی صحنه -سید مهدی یوسفی به عنوان اجرای دکور – سیدمهدی حسینی،سیدحمید حسینی به عنوان ساخت ویدئو آرت – ستاره وزیری به عنوان پوستر و بروشور- مریم شهابی راد به عنوان عکاس این گروه نمایشی را همراهی می کنند.

استاد محمود آزادنیا نیز این گروه نمایشی را همراهی می کنند و روابط عمومی این نمایش را کانون آگهی و تبلیغات آبیرنگ به عهده دارد.

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط و تماشای این نمایش به درب سالن آمفی تئاتر گلبانگ واقع در بیرجند-خیابان مطهری- مطهری ٢٣ مراجعه نمایند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله