?پنجم جمادی الاول سالروز ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم، پرچمدار نهضت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، بانوی صبر و شکیبایی، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و روز پرستار نامگذاری شده است؛ بزرگ پرستاری که ضمن تحمل مصیبت عظیم کربلا و تیمارداری از آسیب‌دیدگان آن واقعه، رسالت عظیم پرستاری از نهضت عاشورا و پرچم پر افتخار ولایت را بر دوش گرفت و با اقتدار و شهامت، پیام جاودان عاشورا را طنین انداز و به نسل‌های بعد منتقل کرد.
?بدون تردید پرستاری از بیماران، رسالت سنگین و ارزشمندی است که یک پرستار متعهد با صبر و بردباری و تحمل هر نوع ناملایمات، آن را به دوش میکشد.
?انسان های شایسته ای که همپای جامعه شریف پزشکی، هدفشان خدمت به مردم و گذاشتن مرهمی بر درد بیماران و نیز تسکین آلام روحی خانواده هایشان است که این امر، خود موجبات خرسندی پروردگار را فراهم می کند و بی شک خدمت در چنین حرفه ی مقدسی، توفیق و سعادت بزرگ الهی است که همواره باید قدردان آن بود و با خدمت بی منت شکرگزاری کرد.
?اینجانب ضمن تبریک میلاد باسعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (سلام الله) و روز پرستار و عرض خداقوت به تمامی پرستاران پرتلاش خراسان جنوبی، توفیق روز افزون همه پرستاران زحمتکش را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
?محمد صادق معتمدیان
استاندار خراسان جنوبی

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله