ناصر نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی به همراه معاونین این اداره کل با حضور در دفتر شهردار بیرجند با وی دیدار گفتگو کرد.

 

ناصر نبی زاده ٢ آبان ماه جاری در این دیدار که پیرامون گذرهای فرهنگ و هنر برگزار شد بیان کرد:این دیدار می‌تواند سرآغاز یک تعامل و همکاری دوجانبه بین اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و شهرداری بیرجند باشد.

 

وی هدف گذر های فرهنگ و هنر را احیای شهرسازی فرهنگ مدار برشمرد و بیان داشت:خارج شدن از فضای بسته فرهنگی و هنری و رفتن به سمت اجتماعی شدن فرهنگ و هنر از دیگر اهداف مهم ایجاد گذرهای فرهنگی است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه در سخنانی پیرامون فعالیت فرهنگی و هنری مشترک ارشاد اسلامی و شهرداری اشاره کرد و بیان داشت:کارها با مشارکت و تعامل نتایج بهتری خواهد داشت پس هرچه تعامل و نزدیکی بیشتری بین دو دستگاه وجود داشته باشد،برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری با کیفیت بیشتری برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد:زمینه‌ها و ظرفیت‌های قابل‌ ملاحظه‌ای وجود دارد که با برنامه‌ریزی منسجم و مدون می‌توان از این ظرفیت‌ها استفاده کرد تا اتفاقات خوبی در حوزه‌ی فعالیت های فرهنگی و هنری در راستای سیاست‌های دو دستگاه شاهد باشیم.

 

دکتر محمد علی جاوید شهردار بیرجند نیز در این دیدار برگزاری فعالیت های فرهنگی و هنری را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمانی و نقطه عطف مشترکت دو دستگاه برشمرد و افزود:لازم است هر دو نهاد فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری، هر جا زمینه‌های مشترک فعالیت وجود دارد، از آن‌ها برای خدمت و نفع‌رسانی به جامعه و مردم استفاده کنند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله