نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: پیروی از سیره ائمه اطهار (ع) بهترین سبک زندگی و راه سعادت انسان است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه در مراسم عزاداری رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و یادبود سومین سالگرد ارتحال ابوالشهید مرحوم آیت الله سید احمد عبادی در خوسف افزود: ائمه اطهار بهترین مخلوق خداوند و برای بشریت در تمامی ابعاد سیاسی، اخلاقی و اجتماعی الگوی کامل هستند.
وی بیان کرد: خداوند پیامبران و ائمه اطهار را برای نجات انسان فرستاده اما متاسفانه بشر خود را به گمراهی می برد و آنچه مسلم است، راهی برای بشر و نجات انسان جز قانون عدل نیست.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز مشکلاتی که در جوامع به وجود آمده به خاطر دور ماندن و فراموش کردن الگوهای زندگی بزرگان و ائمه اطهار است در حالی که در دین خدا ملاک حق پیامبران، ائمه اطهار (ع) و شایستگان هستند.
وی اظهار داشت: انسان مسیر صحیح از گمراهی را به راحتی تشخیص می دهد اما در عمل تابع عقیده و نظر خود نیست و با گام گذاشتن در مسیر اشتباه برای خود و دیگران مشکل ایجاد می کند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: براساس اشتباه گذشتگان برخی کشورهای استعمارگر سال ها بر کشورهای اسلامی از جمله ایران حکومت داشتند و وقتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با انقلاب مردمی ایران شکل گرفت تمامی اختیارات از کشورهای استعمارگر گرفته و اوضاع کشور عوض شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله