مجتمع گردشگری و تفریحی شوکت آباد بیرجند روز یکشنبه با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات کشور و استاندار خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

سرمایه گذار مجتمع گردشگری و تفریحی شوکت آباد بیرجند در حاشیه این آئین در جمع خبرنگاران گفت: برای اجرای این پروژه به مساحت ۶ هکتار تاکنون ۱.۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری و هزینه شده است.

سجاد کفاش زاده با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه آذرماه ۹۷ در بیرجند آغاز شد افزود: برای اجرای این پروژه ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات از محل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز هزینه شده است.

وی بیان کرد: در این مجموعه کافی شاپ، شهر بازی، فست فود و رستوران، آلاچیق، فضای سبز و محل نشیمن خانوادگی تعبیه شده است.

سرمایه گذار مجتمع گردشگری و تفریحی شوکت آباد بیرجند اظهار داشت: چون این منطقه گلوگاه شرق کشور است امید است روز به روز شاهد حضور مسافران و گردشگران در این مجتمع باشیم.

وی ظرفیت این مجتمع تفریحی و گردشگری را ۵۰۰ نفر در روز اعلام کرد و عنوان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌هایی از جمله دهیاری شوکت آباد برای ایجاد فضای سبز و روشنایی معابر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اجرای سنگ فرش و کف سازی با این مجموعه همکاری بیشتری داشته باشند.

کفاش زاده گفت: با بهره برداری از این مجتمع تفریحی و گردشگری به صورت مستقیم برای ۳۵ نفر و غیر مستقیم برای ۶۰ نفر شغل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه زمینه صید ماهی برای مردم و گردشگران در این مجموعه فراهم شده است افزود: استخر چند منظوره با انواع ماهیان کپور و آمور با ظرفیت ۵۰ تن، معادل ۳۰ هزار قطعه در این مجموعه فراهم است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله