«حجت اشرف زاده» خواننده موسیقی تلفیقی در اختتامیه جشنواره ملی ترانه و شعر سپید رضوی در بیرجند تجلیل شد.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی  گفت: اشرف زاده خواننده کشوری در حوزه رضوی است و ۱۲ ترانه برای امام رضا (ع) خوانده که به همین دلیل تصمیم گرفتیم از وی تجلیل کنیم.
محمود رمضانی افزود: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی ترانه و شعر سپید رضوی جمعه شب با حضور مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) و جمعی از مسئولان استانی به منظور اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش فعالیت های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت در بیرجند برگزار شد.
وی یادآور شد: قالب های شعری این جشنواره «شعر سپید» و «ترانه» بود که شرکت کنندگان در بخش ویژه این جشنواره با موضوع «مدح و منقبت امام موسی ابن جعفر (ع)» نیز شرکت کردند.
معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: فراخوان دریافت آثار از فروردین ماه سال جاری آغاز شد که ۵۰۸ اثر به دبیرخانه رسید و در حوزه شعر سپید سه اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شد.
وی اظهار داشت: شاعرانی از سراسر دانشگاه ها و انجمن های فرهنگی و هنری کشور در این جشنواره شرکت کردند.
رمضانی گفت: «جعفر عباسی» از بیرجند رتبه نخست جشنواره را در بخش شعر سپید کسب کرد و در بخش ترانه هیچ اثری به عنوان نفرات برتر شناخته نشد و پنج نفر شایسته تجلیل شناخته شدند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله