معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ‌و نقل کشور گفت: تکمیل پروژه دو بانده سازی جاده بیرجند – قاین ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 محمدرضا کدخدازاده، امروز ۳۰ اردیبهشت، در بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه باند دوم محور بیرجند – قاین اظهار کرد: مطالبات پیمانکاران و کارگران این جاده مواصلاتی ۵۰ میلیارد تومان است که سبب شده پروژه به کندی پیش برود.

وی افزود: کریدور یزد و چابهار یکی از کریدورهای اصلی کشور است و ظرفیت ۸.۵ میلیون تن وزن کالا را دارد که به آسیای میانه ختم می‌شود.

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ‌و نقل کشور تصریح کرد: کریدور جنوب – شمال شرق از سمت زاهدان – بیرجند – مشهد ۱۵۷۶ کیلومتر است و در حال حاضر ۱۰۴۸ کیلومتر عملیات دو بانده سازی این کریدور در دست اجرا است و مابقی به بهره برداری رسیده است.

کدخدازاده افزود: همچنین ۴۲۵ کیلومتر از این محور در خراسان جنوبی قرار دارد که تاکنون از این میزان باند دوم ۱۹۱ کیلومتر افتتاح شده است.

وی یادآور شد: تکمیل پروژه دو بانده سازی جاده بیرجند – قاین با احتساب مطالبات پیمانکاران ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ‌و نقل کشور خاطرنشان کرد: جاده بیرجند – قاین ۱۰۰ کیلومتر است که پیمان سپاری شده و تاکنون ۴۸ کیلومتر از باند دوم آن به بهره برداری رسیده است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله