مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در بیرجند است.

ناصر نبی زاده، امروز ۲۲ دی، در کارگروه عمران و امور نمایشگاه‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: کارنامه انقلاب اسلامی در طول این ۴۰ سال با شعار “افتخار به گذشته، امید به آینده” ارائه شود.

وی با بیان اینکه آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در بیرجند است، گفت: برای ایجاد این نمایشگاه، ستاد سیاستگذاری و برنامه ریزی نمایشگاه به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی شکل گرفت و اعضای این ستاد نیز تمام دستگاه‌های اجرایی استان هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: این نمایشگاه در بیرجند دارای بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری، نظامی، خدماتی، بهداشت و درمان، آموزش و پژوهش و صنعت و معدن است.

نبی زاده تصریح کرد: آماده سازی داخلی غرفه‌ها در نمایشگاه در اختیار نهادها و سازمان‌های مختلف استان قرار می‌گیرد و هر دستگاه اجرایی منتخبی از پروژه‌های ملی و استانی را در معرض نمایش عموم قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه ۱۱۶ غرفه در این نمایشگاه برپا خواهد شد، ادامه داد: شیوه‌های تبلیغاتی نمایشگاه برای جذب مخاطب مهم است و این تبلیغات توسط صداوسیما قبل و حین برگزاری نمایشگاه انجام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه غرفه‌ای در نمایشگاه به خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان برای خبر و گزارش اختصاص پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: تبلیغات محیطی در سطح شهر نیز توسط شهرداری بیرجند انجام می‌شود.

نبی زاده با بیان اینکه برنامه‌های جنبی نیز در نمایشگاه وجود دارد، یادآور شد: همچنین برنامه بازدید دانشجویان و دانش‌آموزان از نمایشگاه، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، شب انقلابی شهرستان‌ها، شب خاطره گویی از دوران انقلاب، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب و غرفه‌ای برای دلنوشته‌ها در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله