مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی»با صدور پیامی فرارسیدن این روز فرخنده را به کلیه فعالان و دست اندرکاران این عرصه تبریک گفت.

ناصر نبی زاده در این پیام آورده است:« نامگذاری ۲۷ اردیبهشت‌ماه به عنوان «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی»، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این هنر (تخصص) را به عنوان هنر هشتم یادآور شویم و دستاوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهیم.

بدیهی است امروزه ارتباطات نقش حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی نقش خود را در جامعه پررنگ‌تر نماید.

تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان و مشتری‌مداری، از اصول اساسی هر سازمان و به عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حیات اجتماعی آن به شمار می‌رود؛ همچنان که بهبود کیفی فعالیت‌ها و افزایش بهره‌وری سازمانی ناگزیر از برقراری ارتباطات تعاملی است .

 اینجانب فرارسیدن این روز فرخنده را به کلیه تلاشگران و دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی صمیمانه تبریک عرض نموده توفیق روزافزون همگان را از درگاه ایزد منان آرزومندم».

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله